top of page

איך לבחור חברת מיקור חוץ שמתאימה לך: מדריך למנהלות/ים בפארמה

פניה לחברה למיקור חוץ הפכה לאסטרטגיה פופולרית יותר ויותר עבור ארגונים בפארמה המעוניינים להתייעל, להקל על עומס המשימות ולקבל נקודות מבט נוספות על התהליכים בארגון. אני מאמינה גדולה ביתרון של האצלת משימות למומחים מחוץ לארגון, כתבתי על כך גם כאן



עם זאת, בחירת חברת מיקור חוץ נכונה יכולה להיות משימה לא פשוטה. זו הסיבה שריכזתי כאן את הדגשים לביצוע תהליך נכון:

  1. הגדרת הדרישות: הגדרה ברורה של דרישות מיקור החוץ, אילו פונקציות או משימות ניתן להעביר למיקור חוץ מה הכישורים או המומחיות הספציפיים הדרושים כרגע להקלה בעומס. דיוק בדרישות מסייע בבחירת חברת המיקור חוץ המתאימה ביותר.

  2. מומחיות וניסיון: כמו במקרים אחרים כך גם כאן, כדאי להעדיף חברת מיקור חוץ שיש לה מומחיות וניסיון בענף הפארמה או אפילו בתחום הספציפי בו יש צורך במיקור חוץ. מומלץ להתרשם מהאתר של החברה, לבדוק מי הלקוחות שלה, והאם הנתונים מראים שחברה זו יכולה להתאים לדרישות

  3. מוניטין: חקרו את המוניטין והאמינות של החברה הפוטנציאלית. ניתן לפנות ללקוחות החברה ולשאול מה ההתרשמות שלהן, לאסוף משוב על הביצועים, האמינות ושביעות הרצון הכללית.

  4. התאמה תרבותית: יש לבדוק את ההתאמה התרבותית בין הארגון שלך לבין חברת מיקור החוץ. לוודא הבנה משותפת של מוסר עבודה, שיטות עבודה וערכים. התאמה תרבותית יכולה לשפר את שיתוף הפעולה ולמזער קונפליקטים פוטנציאליים.

  5. סודיות: מיקור חוץ כרוך לעתים קרובות בשיתוף מידע ונתונים רגישים. יש לוודא כי החברה מוכנה לחתום על הסכמי הסודיות עם האירגון שלך.

  6. התפתחות וגמישות: אם יש אפשרות, כדאי לבדוק מראש את יכולתה של חברת מיקור החוץ להרחיב את השירותים שלה כדי לענות על הצרכים המתפתחים בארגון שלך. כך שתהיה אפשרות לעבוד עם חברה אחת לאורך זמן.

  7. עלות וערך: בעוד שעלות היא שיקול חשוב, היא תמיד לא צריכה להיות הגורם הקובע היחיד. כדאי להסתכל מעבר לתג המחיר ולבחון את הערך שחברת מיקור החוץ מביאה לארגון שלך. חברת מיקור חוץ אמינה תציע לאורך זמן איזון של איכות, אפקטיביות וחסכון.


אז על איזה חברה במיקור חוץ אני ממליצה?

נראה לי שזה די ברור 😊

ניתן לראות את השירותים שלנו כאן


bottom of page